دانلود انیمیشن اگر (دوبله و رایگان)

دختر جوانی به نام بی، این توانایی را به دست می‌آورد که دوستان خیالی افراد را که به اختصار «ایف» (IF: Imaginary Friend) نامیده می‌شوند، ببیند، که توسط کودکانی که به آنها کمک کرده بودند، اکنون رها شده‌اند. بی، سپس متوجه می‌شود که همسایه‌اش، کال، نیز همین توانایی را دارد.

--- 961 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی انیمیشن اگر  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار  انیمیشن اگر  
◀️ معرفی  انیمیشن اگر  در ویکی پدیا

ایف (به انگلیسیIF) یک فیلم کمدی فانتزی لایو اکشن/پویانمایی آمریکایی محصول ۲۰۲۴ به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی جان کرازینسکی است. در این فیلم گروهی از بازیگران شامل رایان رینولدز، کرازینسکی، کایلی فلمینگ، فیونا شو، آلن کیم و لیزا کولون-زایاس به همراه صداپیشگان فیبی والر-بریج، لوئیس گوست جونیور و استیو کرل حضور دارند. داستان آن دختر جوان و همسایه‌اش را دنبال می‌کند که می‌توانند دوستان خیالی مردم را ببینند.

جوایز انیمیشن اگر

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

بازیگران انیمیشن اگر

زمان  اکران در سینما انیمیشن اگر

ایف در تاریخ ۱۷ می ۲۰۲۴ توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان گرفت و فروش جهانیِ ۵۹ میلیون دلاری داشته است.

 


تصاویر  انیمیشن اگر 

تیزر  انیمیشن اگر 

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

دانلود انیمیشن اگر (دوبله و رایگان)
پشتیبانی
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0