✅  دانلود قانونی  سریال لالایی با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند.  تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است. لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار قسمت دوم سریال لالایی
◀️ معرفی قسمت دوم سریال لالایی  در ویکی پدیا

سریال لالایی به کارگردانی احمد درویشعلی پور در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است

 عوامل سریال لالایی

از عوامل اصلی این سریال می‌توان به نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مدیرتولید: جعفر گودرزی، مدیرتولید: جعفر گودرزی، مدیر فیلمبرداری: محمود صالحی، صدابردار: محمد عیوضی، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: سحر گوران، طراح گریم: شهرام خلج، تدوین و جلوه‌های ویژه بصری: علی زارع، موسیقی: مهرداد نصرتی، مدیر برنامه ریزی: مجید موثق، دستیار اول کارگردان: محمدحسین خلیفه، مدیر تدارکات: سعید بصیری، عکاس: آنا عبدی و صداگذار: سید محمود موسوی‌نژاد، هماهنگی تولید: علی دادرس می‌توان اشاره کرد.

درباره عمو پورنگ سریال لالایی

داریوش فرضیایی، چهره شناخته شده و محبوب تلویزیون ایران، با نام هنری عمو پورنگ سال‌هاست که لبخند را بر لب کودکان و نوجوانان ایرانی نقش می‌بندد. برای بسیاری از ایرانیان، برنامه‌های عمو پورنگ بخشی جدایی‌ناپذیر از خاطرات کودکی است. او با برنامه‌های شاد و پر انرژی خود، خاطرات خوشی را برای نسل‌های مختلف رقم زده است. فرضیایی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۳ با گزارشگری رادیو آغاز کرد. او در برنامه‌هایی مانند گل پسر و ننه بلقیس با تیپ‌های مختلف به ایفای نقش پرداخت و توانایی‌های خود را در زمینه صداپیشگی و اجرا نشان داد. در سال ۱۳۷۸، با حضور در برنامه تورنگ و پورنگ به تلویزیون راه یافت و اولین گام‌های جدی خود را در این رسانه برداشت. در سال ۱۳۸۱، با آغاز برنامه عمو پورنگ، محبوبیت او به اوج رسید و به یکی از چهره‌های محبوب و تأثیرگذار تلویزیون تبدیل شد.

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با برنامه‌های شاد و پر انرژی خود، جایگاه ویژه‌ای در دل کودکان و نوجوانان ایرانی دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تلویزیونی شناخته می‌شود.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال لالایی

دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه


تصاویر سریال لالایی

تیزر سریال لالایی
دانلود قسمت دوم سریال لالایی
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 0